Achik Spin Pula Meninggal Dunia
Malam tu tiba² keluar pop-up yahoo messenger kat blackjack burok aku. Oh mesej dari Linda.

Linda: Betul ker achikk da meninggal
Aku: Eh, eh..meninggal sebab ape plak?
Aku: Baru je tengok kat TV tadi live der tengah nyanyi.
Aku: Kat iklan jangan tidur lagi pon ade jugak der tengah nyanyi.
Linda: Ntahla..sebab tu tanye

Aku pon terus bukak laman web berita harian dan tengok kat bahagian berita terkini. Memang betul achik spin telah meninggal dunia dalam kemalangan ngeri sewaktu perjalanan balik dari konsert live kat tv..Al-Fatihah kepada arwah dan takziah kepada ahli keluarga beliau.

Al-Fatihah,
0 Responses

Post a Comment

Korang sukakan entri kat blog ni? Subscribe untuk dapatkan setiap entri terbaru blog ini terus ke emel korang secara percuma
Masukkan Alamat Emel Anda: