Yes, Im Graduated
Yes, Im Graduated..Haha~ ^^



tapi aku agak sakit ati ngan orang² yang tak abis² tanye mane gambar mereka, bile nak anta..wtf ?? kepada yang memahami dan tak memintak², senyap² je, terima kasih..yang cakap² belakang aku kedekut ke, teruk ke, ape ke, dan laen²..go to hell

kalau nak cepat, gune kamera sendiri, balik umah bleh terus tengok..masing² ade kamera..compact plak tu..bleh simpan dalam poket..tapi simpan kat umah, simpan dalam beg..demand nak gambar lawa je..bersyukur la sket aku bawak kamera..tapi aku bawak untuk amik gambar aku je..dah la terima kasih pon tak..lepas amik gambar blah camtu je..seb baek ade orang studio tu tolong amikkan gambar aku..

cube la paham skek, aku shot RAW..nak kene compress lagi..satu gambar saiz approx 16Mb..dah la tiap² minggu ade exam, kuiz, presentation lagi..takde keje aku nak compress gambar² tu sume..gambar aku sendri pon aku tak compress lagi..lambat lebih bagus daripada takde terus..ade ke takde same je..sebab korang pon datang tangan kosong je..jadi aku assume memang korang tanak amik gambar pon..takkan nak harapkan orang laen je..

laen kali bawak kamera sendiri kalau nak cepat..

comoT : WTF
0 Responses

Post a Comment

Korang sukakan entri kat blog ni? Subscribe untuk dapatkan setiap entri terbaru blog ini terus ke emel korang secara percuma
Masukkan Alamat Emel Anda: