Kulit baru
Yes!!! kini blog aku telah menyalin kulit buat kali ke berapa ntah. Macam ular la plak maen salin² kulit ni. Aku rase ni yang terakhir kot aku tukar kulit blog ni untuk tahun 2008. Sepanjang tahun 2008 ni dah 5 kali kot aku tukar kulit. Aku ni tukar² kulit rajin la. Tapi kalau nak update isi dalam ni memang malas. Eh, bukan malas tapi tak tau nak conteng ape kat sini. Malas nak pikir banyak. Kalau ade yang aku nak tulis nanti, ade la. Kalau takde, memang takde la. Hahaha~

Terima kasih la kerana membaca. Yang rajin datang melawat pon terima kasih jugak. Terima kasih jugak kepada kawan² yang tagged blog aku ni walaupon isi blog aku ni tak menarik. Baru aku sedar selama aku ade blog ni, aku tak penah pon tag blog orang laen. Hahaha~ Takpelah. Mungkin sebab takde ruang dah nak tag kot. Hahaha~ Maklumlah skrin komputer sempit. Tak muat.

Oklah. Babai. Terima kasih sekali lagi kepada sesape yang membaca. Teruskan la bace walaupon takde benda berilmiah dan menarik kat sini sebab aku ni bukanlah jenis orang yang berilmu. Dalam otak kosong jek. Bye~

comoT : aku ni memang suke merepek..tak paham btol ngan diri sendiri
0 Responses

Post a Comment

Korang sukakan entri kat blog ni? Subscribe untuk dapatkan setiap entri terbaru blog ini terus ke emel korang secara percuma
Masukkan Alamat Emel Anda: